Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка "Самовивіз"Забрати товар можна з нашого складу чи магазину в різних частинах Львова
- Доставка "Нова Пошта"Доставка до відділення або кур'єром за тарифами "Нова Пошта" Відправлення здійснюється протягом 1-3 днів, з моменту підтвердження вами замовлення та вашого повідомлення про оплату, не рахуючи певних форс-мажорних обставин, через які можуть бути змушені затримки у відправленні.
- Доставка "Укрпошта"Доставка до відділення за тарифами "Укрпошта" Відправлення здійснюється на протязі 1-3 днів, з моменту підтвердження вами замовлення та вашого повідомлення про оплату, не враховуючи певних форс-мажорних обставин, через які можуть бути вимушені затримки у відправці.
Способи оплати
- Пром-оплатаБезпечна онлайн-оплата на сайті
- ГотівкоюОплата готівкою можлива лише коли Ви самовільно забираєте товар в нас зі складу чи магазину
- Оплата за реквізитами IBAN UA893220010000026003300047033 Барчак ІгорОплата на розрахунковий рахунок Монобанк в терміналі самообслуговування або через додаток Вашого банку. IBAN UA893220010000026003300047033 ЄДРПОУ 3388405399 Барчак Ігор
Гарантія:
Вартість повернення:
за домовленістю
Умови повернення та обміну:
Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.
Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т. ін.).
Виключення:
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172).
за домовленістю
Умови повернення та обміну:
Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.
Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т. ін.).
Виключення:
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172).